torsdag 26 augusti 2010

Val 2010

En politiker som jag har väldigt svårt att ta seriöst är Centerpartisten Fredrick Federley. Jag vet egentligen inte varför men hela hans sliskiga utstrålning får mig att bli lite illa till mods. Okej, jag är inte heller världens snällaste flicka och busar ibland men jag är ingen politiker vald av folket. Förra året åkte han taxi för skattebetalarnas pengar och notan slutade som sagt på 65 960 kr. De flesta taxiresor gick till olika resturangbesök eller vodkabaren naglo som är ett gayställe men det var även en hel del taxiresor till nattklubben Patricia. Ni kan läsa artikeln på aftonbladet här. En av taxiresorna gick vid 04.52 gick till en söderförort och en timme senare åkte han hem igen. Jag tror nog att han blev lite "myssugen" så där på morgonkvisten.
Han erkännde också att han tagit kokain och hasch för inte så längesen, det kan ni läsa här. Ibland är det nog lite onödigt att vara ärlig för jag tror snarare att det stjälper Centerpartiet än hjälper. Dom borde helt klart göra sig av med honom, han är inte skön någonstans.

Fredrick extraknäcker också som transa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar