måndag 23 augusti 2010

Uppraggad

Det händer ju lite då och då att man blir uppraggad på stan mitt på dan av normala killar, jag vill berätta om en som raggade på mig här om dagen. En fet raggare i 155 kilosklassen. Cirka 27 år. Håret var långt fett och stripigt och på sig hade han en grå svettig t shirt och ett par kamoflagemjukisar. Magen kunde man skymta lite då och då. Jag stod i kön på Max och skulle köpa mig en sallad. Han snacka på och snacka på, tyckte han ändå var rätt rolig och trevligt trotts hans utseende, jag hade ju inget bättre för mig än att snacka med honom (i den kön jag stod i 30 jävla minuter för en sallad, jävla Max). Eftersom han är framför mig i kön hör jag vad han beställer. En hamburgare med först en fiskburgare sen skulle det vara dressing, sen en kycklingburgare, sen lök och på löken skulle det vara en vanlig hamburgare och sen osten, och inga jävla grönsaker på. Det roliga var att det var två smala tjejer som jobbade med att steka hamburgarna och en jätte tjock. De smala tjejerna såg totalt äcklade ut och den tjocka tjejen klämmer ur sig att "Den kanske man skulle testa". De smala kan inte hålla sig och ser ännu mer äcklade ut.
När jag sedan har betalat kommer tjockisraggaren fram till mig med sin specialbeställningslapp och säger ring ikväll om du har lust och blinkar med ett litet leende. På lappen står hans namn och nummer.
Det är ju så härligt med karlar som vet hur man ska föra sig, eller hur??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar