torsdag 26 augusti 2010

Kissie

Jag har aldrig förstått vad kissie tycker är så speciellt med sig själv och att hon lever ett så annorlunda liv mot andra 19 åringar eller hur gammal hon nu är? Okej hon har stora tuttar, det är vi många som har. Hon säger att hon kan köpa vad hon vill, det kunde jag också när jag bodde hemma hos mamma och pappa och jobbade. På dagarna fikar hon med sina kompisar eller shoppar, det gör jag också ibland när jag får lust. Hon reser till ställen som alla gör när dom är 16, 17, 18, 19... Festar och solar och badar lite... man går snarare in på hennes blogg för att få skratta lite inte för att man är avundsjuk som hon skriver att alla är som skriver elaka kommentarer hos henne. jag tycker det är helt fantastiskt att fjortisar skriver ELAKA kommentarer till henne för det bevisar att dagen ungdom har lite vett i skallen åtminstone. Eller vad tycker ni om Kissie??

6 kommentarer:

  1. Jag avskyr alla fjortis-bloggare! Men det händer inte så mycket i din blogg? Skvallra lite? Nakenbilderna på P.Tungården saknas? eller trollar du bara ?

    Mvh

    SvaraRadera
  2. Men ta det lungt, jag startade ju min blogg för vad var det tre dagar sen :) Jag vill inte lägga ut nakenbilderna på petra förens jag fått lite mer läsare, jag håller lite på det. Onödigt att lägga ut det om jag har typ fem nya läsare om dagen eller hur ;) ?

    SvaraRadera
  3. Du tror inte att DET skulle dra lite nya läsare då ? ;)

    SvaraRadera
  4. nee jag tror alla skvallerbloggar bara skulle sno mina bilder då :) Nej men helt ärligt så har jag dom bilderna på en hårddisk i mina föräldrars hus... Ska ordna snart :) Haha jag är så elak då, jag träffade Petras mamma och bror för tre veckor sedan....hihi

    SvaraRadera
  5. Jag har varit inne på din blogg i två minuter, & jag gillar redan det jag läser. Det du säger i det här inlägget är så perfekt gjort att jag blir rörd! Hon är och förblir en bimbo från storstan. Hon borde sättas på en bondgård och få jobba röva av sig och se hur alla andra "vanliga" svenssons gör! . hon äcklar mig nått jävulskt!

    SvaraRadera
  6. Ja helt rätt, hon är inte särskilt spännande men ändå är man inne och kikar på bloggen....:)

    SvaraRadera