fredag 27 augusti 2010

Fredag

Jag hann med ett till träningspass idag, det var skönt men jag blev helt slut efter det och fick huvudvärk som en baksmälla. Kan bero på att jag varit lite seg i kroppen i veckan och för lite kolhydrater och vätska innan passet, jag tyckte det var lagom frukost jag hann klämde i mig innan men det tyckte inte kroppen. Den stora koppen kaffe gjorde nog sitt också, inte bra innan svettiga pass då det är så pass vätskedrivande. Passet var sjukt hårt och jag var riktigt peppad och hade en massa energi. Baksmällan kom som en överraskning. Ipren och massa vatten blir det nu.
Det blir det en lugn kväll, jag lämnar min lägenhet i stan och åker ut till föräldrarnas hus och latar mig lite ladda med godis kanske...? Imorgon blir det nämligen en springtur med syrran.Jag ska köra skiten ur henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar