måndag 23 augusti 2010

Petra Tungården naken

En gång var jag inne på en tjejs skönhetsblogg (rightnows) det var kanske högst två år sedan. Petra hade varit och gjort en spraytaning med den här tjejen och hon hade tagit mobilbilder på Petra när hon var naken och blev sprayad med Brun utan solen. Sen skulle skönhetstjejen blogga om det här från mobilen och hon råkar såklart lägga upp "fel" bilder och lägga upp nakenbilderna. Bilderna försvann lika snabbt som de kom men jag hann spara dom på min dator. Vet inte varför, men jag gjorde det. Lite busigt. Petra verkar vara en härlig tjej skulle kännas taskigt att publicera dom, eller? Skulle ju kunna råka precis som hennes "kompis" råkade och sen råka ta bort dom lika snabbt? Jag gillar ju att busa....hihi

3 kommentarer:

  1. VISA BILDERNA så lovar jag att du hamnar bland mina favoriter ;)

    SvaraRadera
  2. Vad hände med bilderna? :)

    SvaraRadera