onsdag 25 augusti 2010

Snurrig

Okej, inget blev som jag hade tänkt mig. Jag skulle styrketräna vid tio i morse men det hann jag inte så jag bokade in mig på ett spinningpass vid 12. Så jag går till gymmet och i omklädningsrummet ska jag sätta på mig mina träningsskor men jag har bara EN SKO MED MIG. Haha passet skulle börja om fem min så jag skulle inte hinna hem och tillbaks. Men det var yoga samtidigt och det var ju skit bra eftersom man inte behöver skor :) Passet var så klart fullt men den snälla killen i receptionen gav mig en biljett i  alla fall. Jag har testat yoga en gång för kanske 4 år sedan eftersom att det inte är riktigt min grej så har det bara blivit en gång. Jag gillar mer explosiv träning där flåset och svetten riktigt kommer igång. Typ spinning, aerobics, styrketräning eller att springa. Passet var helt okej förutom att instruktören pratade med en sån där bajsnödig röst som de gör på Lugna Favoriter 104,7.....

1 kommentar: